dilluns, 30 de juliol del 2012

EL VIATGE A BARCELONA

El dia 12 de juliol m'en vaig anar a Barcelona. Primer  vaig anar a Sitges, a casa la meva àvia.La primera nit vam anar a LAPRESÓ!!! és broma, és el nom d'un restaurant que es diu La Presó, allà van ensenyar a fer pa.La Roser,una amiga de la meva àvia , va sortir a pastar la massa i al cap d'una estona jo també vaig sortir a fer-ne. Vaig fer figures de pa i ens les vam endur a casa i per haver participat em van regalar un bol fet de pa integral pintat amb diferents blaus.




























Aquest cocodril està fet de pa i és comestible

















1 comentari:

àvia de Sitges ha dit...

Sort que la guarda civil és de cartró i no es pot moure de l'entrada, sinó us hauria enxampat amb les mans a la massa... ja, ja...
El cas és que ens ho vam passar molt bé!